Vikatilanteet ja ovenavaus
Vikailmoitukset
Kiireettömissä vikatilanteissa tee ilmoitus vikailmoituslomakkeella.
Huom. Maapadontie 5 vikailmoitukset Kiinteistöpalvelu Alamaa Oy:lle. Kiireettömät vikailmoitukset tehdään sähköpostitsehuolto@kiinteistopalvelualamaa.fi puh: 045 277 6601
Ohjeet sähköiseen vikailmoitukseen
Asukkaan sähköinen vikailmoitus tallentuu suoraan kiinteistönhallintaohjelmaan, jossa työt jaetaan eri toimijoille. Kirjaa yksi vika ilmoitusta kohden, jotta ilmoitukset voidaan ohjata oikealle tekijälle. Tee tarvittaessa useampi ilmoitus.
Yksilöi ja kuvaa vika ja vian sijainti mahdollisimman tarkasti. Jos mahdollista, liitäthän myös kuvan tai kuvia ilmoituksellesi. Pyydämme varmistamaan vikailmoitusta jättäessä, että yhteystietosi ovat oikein. Ilmoita myös aina lemmikkieläimistä. Voit ilmoitusta tehdessä valita saako huolto mennä yleisavaimella sisään asuntoon, mikä nopeuttaa vian korjaamista, tai valita ottaako huolto yhteyttä sopiakseen käyntiajan kanssasi.
Kiireettömillä pienimuotoisilla huoltotöillä korjausaika on arviolta 3–5 arkipäivää, suurempien korjausta vaativien vikojen korjauksesta tiedotetaan erikseen tapauskohtaisesti.
Jos huoltoyhtiö ei ole ollut sinuun yhteydessä kiireettömissä vahinkotilanteissa 3 arkipäivän sisällä, pyydämme sinua olemaan puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiöön.
Kiireelliset vikailmoitukset 24/7
Soita: 020 750 5300
Tapiolan Lämpö Oy
Huom. Maapadontie 5 asukkaiden vikatilanteet hoitaa Kiinteistöpalvelu Alamaa Oy.
Kaikissa vikatilanteissa soita: 045 277 6601

Ovenavauspalvelu
Mikäli lukitset itsesi ulos asunnostasi, Securitas avaa ovesi kaikkina päivinä ja vuorokaudenaikoina ovenavausmaksua vastaan.
Mikäli asut AYY:n asunnossa* ja lukitset itsesi ulos asunnostasi, soita Securitaksen päivystysnumeroon 0600 13513. Puhelun hinta on 8,21 snt/puhelu + pvm/mpm.
*Huom. Maapadontie 5 ovenavauksen hoitaa Kiinteistöpalvelu Alamaa Oy
Soita: 045 277 6601